نوشته شده توسط : sajad

 گفت چهار درهم را بر دو نفر قسمت کنند نفری دو درهم می باشد شخص سوم صبر کند تا دو درهم دیگر برسد به او بدهند مساوی خواهند بود.

 

هضم نشدن غذا

شخصی نزد ملا رفته گفت من هر چه می خورم نمی توانم هضم کنم تکلیف چیست؟

گفت اهمیت ندارد هضم شده بخور.

 

جوک خنده دار، اس ام اس خنده دار، جوک طنز، اس ام اس طنز ، اس ا اس های خنده دار

 

دوای بیمار

ملا به بالین بیماری رفته بود پرسید که امروز چه دوائی داشتی گفت دوای مسهل گفت واضح است چون که بوی گندش از دهانت می آید.

 

جوک خنده دار، اس ام اس خنده دار، جوک طنز، اس ام اس طنز ، اس ا اس های خنده دار

 

دندان ملا

دندان ملا درد می کرد نزد دندان ساز رفته گفت دندان مرا بکش.

دندانساز گفت دودینار باید بدهی ملا گفت یکدینار بیشتر نمی دهم.دندان ساز قبول نکرد ملا ناچار شده و دودینار را داد. پس دندانی را که درد نمی کرد به او نشان داد چون دندانساز آن را کشید ملا گفت سهو کردم دندانی که در می کرد دیگریست ، دندانساز آن را هم کشید آنوقت ملا به او گفت می خواستی از من پول زیادی بگیری اما من از تو زرنگ تر بودم تو را گول زدم و کاری کردم که کشیدن دندان به همان یک دینار تمام شود.

 



:: موضوعات مرتبط: داستان طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: